Блейк Лайвли обвини своя колега и режисьор на филма "Никога повече" ("It Ends With Us") Джъстин Балдони в сексуален тормоз в жалба за граждански права, твърдейки, че той и неговият екип са създали “план” да “унищожат репутацията й.” В жалбата, подадена в Калифорнийския отдел за граждански права в петък и получена от The New York Times, Лайвли заяви, че по време на снимките на "Никога повече" е проведена среща, за да се справят с враждебната работна среда, която почти е довела до провала на продукцията.
Лайвли е изразила загриженост относно “повтарящ се сексуален тормоз и друго обезпокоително поведение от страна на г-н Балдони.” Жалбата посочва, че нейният съпруг, актьорът и продуцент Райън Рейнолдс, е присъствал на срещата, в ролята на нейния избран представител.
Според жалбата, страните “обсъдили подробно неподходящото поведение, което г-жа Лайвли, нейните служители и друг актьорски състав и екип са преживели от страна на г-н Балдони” и продуцента на филма Джейми Хийт. Тогава се съгласили, че ситуацията трябва да се подобри. Също така се съгласили да има координатор на интимността по всяко време, когато Лайвли е на снимачната площадка в сцени с Балдони.
Брайън Фрийдман, адвокат на Балдони, отрече обвиненията в изявление за CNN. “Тези твърдения са напълно неверни, възмутителни и умишлено непристойни с намерение публично да наранят и преразкажат разказ в медиите,” каза Фрийдман. “Срамно е, че г-жа Лайвли и нейните представители биха отправили толкова сериозни и категорично неверни обвинения срещу г-н Балдони, като още един отчаян опит да оправи своята негативна репутация, която,” добави той, “беше събрана от собствените й забележки и действия по време на кампанията за филма.”
Адвокатът на Балдони също обвини екипа на Лайвли, че е насаждал “негативни и напълно изфабрикувани и фалшиви истории в медиите” за Балдони преди излизането на филма.
"Никога повече" беше търговски успех и спечели над 350 милиона долара в боксофиса. Лайвли и Балдони не популяризираха филма заедно, а онлайн дебат възникна относно това как те са разглеждали въпроса за домашното насилие – основен елемент в сюжета на филма – в своите индивидуални промоционални кампании, като Лайвли получи критики от някои, които смятаха, че посланията й относно филма са прекалено положителни.